.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس كانون گردشگري مازندران:
مسئولان شهري جاذبه هاي گردشگري را معرفي كنند
معاون عمراني استاندار مازندران به معرفي جاذبه هاي گردشگري شهرها توسط شهرداران و مسولان شهرستاني مازندران اشاره كرد و گفت:شهرداران و مسولان شهري براي شناسايي اماكن تفريحي توريستي ،بناهاي تاريخي ،صنايع دستي و آئين ها و سنتهاي ...

شمال نيوز-رئيس كانون گردشگري مازندران اظهار داشت:حمايت از صنعت گردشگري كار و توليد را به همراه خواهد داشت و طبق اصل 44 قانون اساسي و تاکيد مقام معظم رهبري مسولان استان با قاطعيت تمام از سرمايه گذار ايراني در اين زمينه حمايت خواهند كرد.

به گزارش شمال نیوز، عیسی هاشمی در جمع خبرنگاران به حمايت از سرمايه گزاري ايراني در بخش گردشگري اشاره كرد و به معرفي جاذبه هاي گردشگري شهرها توسط شهرداران و مسولان شهرستاني مازندران اشاره كرد و گفت:شهرداران و مسولان شهري براي شناسايي اماكن تفريحي توريستي ،بناهاي تاريخي ،صنايع دستي و آئين ها و سنتهاي مردم ولايتمدار و سخت كوش مازندران و براي جذب سرمايه گذار در بخش گردشگري برنامه ريزي كنند.

وي تصريح كرد: حمايت از سرمايه گزاران ايراني بخش گردشگري مازندران شامل همکاري با همه دستگاههاي اجرايي استان و تامين امنيت سرمايه گذاران اين بخش خواهد بود تا با كمك همه مسولان اجرايي و سرمايه گذاران ايراني مازندران را به واقع قطب گردشگري معرفي كنيم.

 معاون عمراني استاندار مازندران به حضور هئيت هاي سرمايه گزار كشورهاي اسلامي در مازندران اشاره كرد و افزود:ورود گردشگران خارجي درآمدزا خواهد بود و اگر گردشگران كشورهاي اسلامي كه به ايران سفر مي كنند به مازندران نيز هدايت شوند آينده خوبي را مي توان براي گردشگري استان متصور شد و در اين بين حمايت از سرمايه گذاري ايراني رشد اقتصادي را براي مازندران به دنبال خواهد داشت.

رئيس كانون گردشگري مازندران به برگزاري تورها در سطح وسيع براي آشنايي با سنت‌ها، آداب و رسوم و توليدات صنايع دستي مردم مازندران اشاره كرد و يادآور شد:حضور گردشگران و مسافران بي شمار در مازندران سرمايه گزاران بخش گردشگري را راغب به فعاليت در اين بخش از صنعت خواهد كرد.

 معاون استاندار مازندران به درآمدزايي در بخش گردشگري اشاره كرد و اذعان داشت:وجود گردشگر در تمام فصول سال به رونق توليدات بومي و صنايع دستي مردم مازندران خواهد انجاميد و از اين راه مي توان به اشتغال جوانان كمك شاياني كرد.

وي ادامه داد:سرمايه گذاران بخش گردشگري مي توانند بستر گردشگري مدرن را در جهارچوب اعتقادات مردم كشور در مازندران عملياتي كنند و با استفاده از تكنولوژي روز دنيا و ايجاد جاذبه براي مسافران حضورشان را به اقامت در مراكز اقامتي به سر انجام برسانند.

 هاشمي با بيان اينكه 70درصد آثار معرفي شده به يونسكو متعلق به دوره اسلامي است گفت: وجود منابع طبيعي و تاريخي فراوان در كشور، ايران را از نگاه گردشگر خارجي جذاب و ديدني به جهانيان معرفي كرده است و اين نشان مي‌دهد كه دنيا امروز چقدر به آثار اسلامي ايران اهميت مي‌دهد و همه اين موارد يادآور آن است كه بايد در معرفي آن‌ها كوشيد و نگذاريم مهجور بمانند.

هاشمي ادامه داد:مازندران داراي پتانسيل‌هاي گردشگري بسياري چون دريا ،جنگل،اماكن تاريخي براي جلب توريست بوده كه بايد اقدامات اساسي براي شناساندن اين سرمايه ها و جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي صورت گيرد

رئيس كانون گردشگري مازندران به نقش رسانه ها اشاره كرد و گفت:رسانه هاي استان نقش تاثير گذاري در معرفي مناطق مختلف گردشگري مازندران دارند و با توانايي خود مسولان را در رفع مشکلات اين بخش ياري رسانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.